Welkom Basisschool Doornstraat

Skip directly to content. Welkom op de site. Wij hopen dat jullie hier snel jullie weg op vinden. Grote voorbereiding voor het grootouderfeest. Kom- en kijkdagen infodag. Afhalen lln - Rijbegeleiding. Folder vakantieopvang tijdens de grote vakantie. Welkom op de website van onze basisschool Sint-Lodewijkscollege, afdeling Doornstraat 3 in Sint-Andries. Aarzel daarom niet om een afspraak te maken en eens langs te komen voor een rondleiding en een woordje uitleg. We maken graag tijd voor u vrij.

OVERVIEW

The domain basisschooldoornstraat.be presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have inspected one page within the web site basisschooldoornstraat.be and found one hundred and twenty-nine websites linking to basisschooldoornstraat.be.

BASISSCHOOLDOORNSTRAAT.BE TRAFFIC

The domain basisschooldoornstraat.be is seeing a variation quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for basisschooldoornstraat.be

Traffic ranking (by month) for basisschooldoornstraat.be

Traffic ranking by day of the week for basisschooldoornstraat.be

De Waaier - Vrije Basisschool Bertem

Muzische paasactiviteit L2B met de bewoners van WZC Sint-Bernardus - 22 maart 2018. Proefjes in het kader van het Buddy-project - 22 maart 2018. De zesdejaars op bezoek bij de burgemeester - 19 maart 2018. Een communicatieplatform voor scholen en verenigingen.

Onderwijskiezer

Je bent op zoek naar een studierichting. Een richting die goed bij je past en die je alle kansen geeft voor jouw toekomst. Onderwijskiezer helpt je in die zoektocht. Onderwijskiezer is bedoeld voor leerlingen, ouders, leerkrachten, CLB-ers, kortom voor iedereen die op zoek is naar objectieve, onafhankelijke en kwaliteitsvolle informatie over het gehele onderwijslandschap. Columbus helpt je keuzebekwaam kiezen! Cijfers studierendement HO - Bachelor behaald.

6de leerjaar Ursel

Ik vond op mijn fototoestel nog enkele fotootjes terug van de Doe-Aan-Sport-beurs! Donderdag 7 juli 2011. Langs deze weg wil ik jullie allemaal nog een deugddoende vakantie toewensen! Geniet er maar lekker van.

Marshof Zwolle Onze school welkom

Wilt u de school eens in vol bedrijf zien? Van harte welkom. We leiden u graag rond. Openbare basisschool De Marshof is een brede school. Samen met Doomijn bieden we een compleet pakket voor kinderen van 0 tot 12 jaar en van 8. Kinderdagverblijf, peuterspeelzaal, basisschool en tussen- en naschoolse opvang. Lynn uit groep 3 is jarig op 16 augustus. Elmar uit groep 8 is jarig op 17 augustus.

WHAT DOES BASISSCHOOLDOORNSTRAAT.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschooldoornstraat.be Mobile Screenshot of basisschooldoornstraat.be Tablet Screenshot of basisschooldoornstraat.be

BASISSCHOOLDOORNSTRAAT.BE SERVER

We found that a single page on basisschooldoornstraat.be took one thousand seven hundred and fifty-nine milliseconds to download. Our parsers could not discover a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider basisschooldoornstraat.be not secure.
79.174.128.214

We observed that basisschooldoornstraat.be is using the Apache server.

Welkom Basisschool Doornstraat

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Wij hopen dat jullie hier snel jullie weg op vinden." We observed that the web site also said " Grote voorbereiding voor het grootouderfeest." It also stated " Kom- en kijkdagen infodag. Folder vakantieopvang tijdens de grote vakantie. Welkom op de website van onze basisschool Sint-Lodewijkscollege, afdeling Doornstraat 3 in Sint-Andries. Aarzel daarom niet om een afspraak te maken en eens langs te komen voor een rondleiding en een woordje uitleg. We maken graag tijd voor u vrij."

SEEK OTHER BUSINESSES